follow me


MAIIKONG STORY
 photo 644625_283989681735457_426265771_n_zps440dacfb.jpg


♥ syafiq hamzah.




100% Copyright by MAIIKONG
Powered by Blogger.
about us :3

ASSALAMUALAIKUM :3




hi guys ? hehe . hari ini saya rajin sangat nak update blog saya kalau line memahami saya . ya , seperti dia memahami saya lah . whos ? adalaa . mana boleh kasih tahu , nanti kalau kamu tahu kamu akan gelakkan saya . HAHA :D em . cuma saya masih lagi trauma dengan hangout ahad saya yang sangat menyakitkan hati biar pun sebenarnya saya sendiri yang menyakitkan hati saya . hehe . teruk lah saya , saya tak boleh ubah sikap saya yang selalu fikir benda yang mencarut memarut kepala . HAHA :D btw , alhamdulillah , dia masih bisa tersenyum dan tertawa serta marah sebab saya buat hal . OHMY . sorry my dear . ini salah saya , biar lah saya yang menyendiri . yaya ? supaya saya bisa tenang . hey ! you are number one for me . okey ? terima kasih saya nak ucapkan tak terhingga :3


ABOUS US ? whos ? me & who ? hehe . sabar . bawa bertenang ya ?





saya dengan yusnanie ahmad :3




saya dan syafiq hamzah . HAHA :3



saya & pka & pindik :3



LAST BUT NOT LIST :




IM WITH MY FAMILY :3



sorry tak ada gambar untuk family saya , sebab semua gambar waktu saya tak pakai tudung , so ? however dalam blog saya tak nak dedah rambut saya . malu -.- / HAHA :D tapi begambar dengan syafiq hamzah punya rapat . hehe . for sure you , he is my boyfie . yes i know kita tak leh dekat - dekat dengan orang yang bukan muhkrim . am i right ? but , nsyaAllah lepas ni tak sudah lah , saya lama dah tak jumpa syafiq hamzah . dia dah jauh dari saya , just some mesej je yang dapat menahan rindu saya dengan dia . hehe . dan dia tak kan pernah baca pun blog saya ni , dia tak tahu link saya . lagi pun kalau dia buka , memang sah dia just tengok - tengok je tak baca pun . tak pecaya saya kalau dia baca semua entry kat blog saya ni . HEHE :3 but . kata orang tu tak ada yang mustahil kan ? hehe .



btw , this is about us . i love them so so so much . but however sometimes dorang ada buat aku sedih ke apa ke . aku malas nak gaduh ngan dorang - dorang yang berkenaan ini , becouse im nothing without them , hidup saya tak akan semeriah sekarang . kankan ? kata si nani , having fun sak kita . woah ! saya suka ayatnya . but ? i never want to copy down her word . okey ? HAHA :D terasa ? ba , dari kau sahaja wahai makhluk ciptaan Allah . hehe . em . so ? selain daripada kawan - kawan && buah jantung pisang masak lemak cili api saya . wahh ! panjang sangat . hehe . ok , selain dari mereka , family saya juga sangat dan tersangat lah penting bagi saya . okey ? ramai sudah orang yang saya jumpa yang balik - balik bagi tahu saya " FAMILY ITU PENTING " biar dimana jua kamu berada . yess ! betul apa yang mereka itu cakap , saya sedar family saya penting bagi saya , biar jahat mana pun dorang , tapi tidak semestinya manusia tidak punya perasaan , sedangkan batu yang keras sekali pun , kalau setitik air jatuh ke atasnya tiap - tiap hari , batu tu akan menjadi lembut juga , so ? tidak mustahil la hati manusia tidak kan ? hehe :3


HAHA :D saya dah boleh buat karangan panjang dah ni . ececeh ! merepeknya saya . yala tu . ba ? sampai sini saja untuk hari ini . for someone tu , hide sak . tiada juga orang mahu visit kalau setakat itu . apa ? HAHA :D LOOOOOOOOOOOOOOSERRRRRRRRRRRR :P




ASSALAMUALAIKUM & GOODBYE :D





M A I I K O N G