follow me


MAIIKONG STORY
 photo 644625_283989681735457_426265771_n_zps440dacfb.jpg


♥ syafiq hamzah.




100% Copyright by MAIIKONG
Powered by Blogger.
random :3





ASSALAMUALAIKUM :3




hi guys ? how are you ? im fine . hehe . hari ini saya rajin sangat nak update blog saya yang tak lah smart sangat ni . HAHA :D memang tak smart pun . saya dah tak ada idea dah nak buat blog saya ni macam mana , biar lah dia macam ni je . nanti pandai la dia berubah - rubah sendiri . berdikari lah dia sendiri - sendiri situ . HEHE :3 im kidding la . saya tak ada masa nak kasih cantik dia . nanti lah kalau saya ada masa , dah lah tahun ni saya spm , sekarang ni saya busy menari je . menari - menari - menari for anugerah kecemerlangan pelajar ( markep ) HAHA :D kalau salah eja pedulilah . hehe . lepas tu ada pertandingan menari tanggal 12 may ni nda silap , saya akan keluar kelas lagi , saya tak belajar lagi . OHMY ALLAH ! padahal time tu exam . em , memang betul - betul la kau ni maii . hehe . kata cikgu si farid ( my friend dance ) menari la kau sampai spm . HAHA :D








double click untuk tumbesaran :3




HEHE . itu lah wajah laman utama blog saya sekarang . saya tak tahu lah kenapa boleh jadi macam tu , antara dua je tu , sama ada saya tertekan upgrade blog , atau pun memang auto dia berubah . em . btw , okey juga lah . cuma serabut sikit . susah saya nak faham , but ? saya kan rajin update blog . HAHA ;D rajin lah sangat kan ? em , so ? lama - lama biasa la juga tu . hehe :3 tapi yang lama lagi okey lah . em . semua berubah , facebook tukar jadi timeline , blog pun sama . em . bagus la juga ada perubahan kan ? tapi ? yang lama punya lagi bagus . seriously . HEHE :D




im in twitter :3



hehe , korang boleh follow aku kat twitter . kalau korang conform lah saya follow korang balik , korang tweet je aku kalau aku tak follow korang balik . ok ? hehe . for girls only . kalau boy nak follow , follow je . tapi sorry kalau aku tak layan tweet korang . hehe . me on twitter @marsidahmajid . HEHE :3






my fanpage on facebook :3



korang juga boleh like page aku kat facebook , korang cari je MARSIDAH MAJID . keluar la tu , itu pun kalau korang mahu . kalau korang tak nak tak apa , its okey . tak paksa pun . kankan ? hehe :3







me on facebook :3



em , ini facebook acc aku . kalau korang nak add aku boleh . korang add je lah . t aku app juga tu . hehe . tapi aku app girl sak , kalau boy yang aku kenal or yang aku nmpk tak jahat je aku app . HAHA :D punya begitu . kiddng je la . add sak la . hehe . korang just cari MARSIDAH MAJID . in a relantionship with mohd syafiq . HAHA :D


HAHA :D so ? do follow do talk , do add do talk . em .


M A I I K O N G