follow me


MAIIKONG STORY
 photo 644625_283989681735457_426265771_n_zps440dacfb.jpg


♥ syafiq hamzah.




100% Copyright by MAIIKONG
Powered by Blogger.
stay gergeous :3




ASSALAMUALAIKUM :3




hi guys ? before i start talking about my title . aku mahu g tau kat korang semua about my older post button . hehe . sbenarnya ada cuma korang kali yang tak perasan , mana la tau ada yang tak perasan kan ? em , so ? meh sini aku bgi perasan kau . HAHA :D im joking . chill la . kankan ? berrrrrrrrrrrrr ! sejak bila aku suka tulis perkataan chill ni ? HAHA :D aku suka lah sama perkataan ni , cuma aku tak suka perkataan ni di sebut oleh org yang aku tak suka . woah ! are you still remember . HAHA :D nvm . ok fine ! kejap lagi aku oppsite . haha . ok , button older post aku ada kat tepi , kat bawa cbox tu . ada tak korang nmpk ? adakan nama member - member keras aku tu ? kat bawa tu . hehe . dah jumpa ? good (Y) . so ? korang boleh lah baca cerita aku before ni . kankan ? enjoy it :)


okey . enough about it . so ? apa yang aku nak ceritakan sebenarnya ni ? hee . em . about today . erk >< , why today ? what happen ? ok , bnyak sangat persoalan kan ? kankan ? so ? nak g tau la ni . hehe :3 hari ni aku jenjalan dgn kawan - kawan aku . so ? ada sorang kawan aku ni always cakap " stay gergeous " later aku bagi nampak gmbar ya ? sabar & bawa bertenang semuanya . hehe .





erk >< im mrs.kong :D


HAHA :D untuk pengetahuan semua selama aku pakai tudung baru 2 kali aku pakai jeans , hari tu time jalan sama kaka aku && hari ini . OMA ! hehe . lepas tu tengok selipar yang aku pakai && jeket aku yang warna coklet tu ? itu semua barang lama aku . lama sudah aku nda pakai , last aku pakai time aku tak pakai tudung , kesian mereka - mereka itu aku tak pakai , so ? aku ambil aku pakai . peace -.- HAHA :D stay gojez ba kata mukhriz :3 aku jalan g kk jam 3 arg gitu , itu pun last - last minute aku d sms . OMA ! terima kasih . HAHA :D yang penting aku dapat jalan && lepas stress aku d rumah ni . HAHA :D memang best lah hangout aku hari ini . tengs semua . stay gorjez ba . HAHA :D


so ? aku pun malas mau menaip , korang pun mesti malas mau membaca , apatah lagi benda - benda yang mengarut macam ni . tanpa membuang masa , lihat lah gambar - gambar kami . aecing ! HAHA :D jap - jap , aku dapat lagi berkenalan sama umi , budak sandakan ok && dia tinggal di bokara , skrang dia tnggal kk , em . best dapat kenal dia . dia kakak dari aku . ok fine ! see our picture :3





umi dan maii :3





aecing ! samakan posing kami ?
hehe . kebetulan je tu :3






aeching ! HAHA :D stay gojez :3




peace of us :3





HAHA :D stay gojez ba .
dua - dua pun umi :3



OMA ! im with my beloved friend here .
peace of her and smile from me :3



      aecing ! who's them ? stay gojez people :3
 
 
 
HAHA :D tengs kepada kawan aku sorang tu sebab ajak aku jalan . aecing . HAHA :D

 
 
 
so ? sampai sini saja untuk kali ini . lain kali aku update lagi kalau panjang umur . HEHE :D assalamualaikum & babaii ! mulakan hidupmu dengan bacaan bismillahirahmanirahim , semoga Allah memberkati setiap apa yang engkau lakukan , smoga Allah menghampuni setiap dosa yang engkau lakukan , smoga Allah mengkabulkan setiap doa yang kau pinta , semoga Allah memberi rezeki yang berlipat ganda kepda engkau yang bernama makhluk ciptaan-Nya .
 M A I I K O N G