follow me


MAIIKONG STORY
 photo 644625_283989681735457_426265771_n_zps440dacfb.jpg


♥ syafiq hamzah.




100% Copyright by MAIIKONG
Powered by Blogger.
JKKN SABAH ^^

ASSALAMUALAIKUM ^^



Hi ? selamat petang isnin ? hehe . mesti semua sedap tidur ni kan ? HAHA :D yang aku ? syok sendiri update blog . perggggggh ! haha . btw , aku nda sabar ni hari sabtu , kelab kebudayaan kami akan menjual && semestinya orang yang ke sekolah kami tu pembelinya kan ? kankan ? sekolah kami mengadakan pasar ria sempena hari koperasi sekolah kami , bukan persatuan kebudayaan kami sak yang akan berjual , persatuan - persatuan lain pun turut sama memeriahkan lagi aktiviti ini . haha :D mau jual apa ya ? em , itu serahkan sama mumy kami , cikgu rafiah . emuah :* sayang cikgu sangat - sangat .  em , yang paling dan terpaling best la sangat - sangat kan ? keuntungan yang kami dapat tu nanti kami akan pergi ke pulau , ohmy ! kami pergi bersama - sama coach kami " abang mus , abang aloy , abang barry && sifu " eeee . nda aku sabar  . harap - harap coach - coach kami dapat ikut . pergi pulau naik boat . emmmmmm ^^ boleh photo shoot nanti dekat pulau . hahaha ^^


ah-eleh ! aku dah melalut la pula sampai lupa mau cerita pasal tempoh hari kami pergi JKKN SABAH ^^ ok . tanpa membuang masa , ehem ! saboooooo , aku dah nak story la ni . haha ^^ . last week kan ? hari jumaat malam kami pergi JKKN SABAH tengok kawan kami menari , alaaaaa , yang aku sakit hati berabis tu sampai curhat aku di facebook sebab cikgu nda ajak aku ikut menari yang dekat one b ballroom tu . na ? so ? rupanya yg dekat one b ballroom tu bukan dorang menari situ , dorang just tidur di grand borneo selama seminggu untuk latihan menari for malam sabtu tu dekat JKKN SABAH ? aku pun lupa suda sempena hari apa tu dorang menari , yang aku tau citra muzika ka ? fuhhh ! aku pergi doh malam tu , best gilerrrrrrrr . aku dapat snap dengan budak omey lagi , penyanyi KAMI LAH BINTANG . haha ^^ setakat budak kecil sak pun ba , jangan la kamu risau nda juga ni jakun k ? hehe ^^



so ? masuk RTM la kan siapa yang menyanyi tu ? dari semenanjung pun ada juga datang , selama ni citra muzika ni diadakan di semenanjung , so ? kali ni julung - julung kali diadakan di sabah ^^ em . ndapala kan kalau aku nda dapat ikut menari hari tu , kan cikgu kelam kabut , aku pun time tu terus pulang ruma nda lagi stay di sekolah , so ? bukan rezeki aku la kan ? hehe . btw , hari sukan nanti kami akan bawa tarian yang kawan - kawan aku tarikan time dekat JKKN SABAH tu , so ? dorang mesti ajar kami step sembah tamu dorang tu , best lah tarian dorang bawa sebab dorang di ajar oleh coach dari keningau && ada lagi satu org tu but aku lupa dari mana . haha ^^ NVM . so ? sebelum aku ceritakan kamu semua perkara paling lucu time dekat JKKN tu aku mau kongsi sedikit sebanyak gambar kami masa malam tu . so ? enjoy it babe ^^ jangan malu - malau . chat sak aku dekat chatbox tu . lempang karang siapa yang malu - malu tu . ececeh ! kidding^^






dari kiri ; cikgu rafiah , fazlyna , lala my kesayangan, me^^
shahfirul && sabrina my kesayangan^^
time ni dekat bilik untuk penari - penari lah .




ni gambar lepas dorang habis buat persembahan yang ketiga^^



me & lala my kesayangan^^ time ni dorang mau
menari tarian sembah tamu untuk menyambut tetamu ^^





me & sabrina my kesayangan , time dorang mau buat
tarian sembah tamu juga , lain - lain baju dorang pakai ^^






me & lala my kesayangan , time last dorang buat persembahan ^^




me & sabrina my kesayangan , time last juga dorang buat pesembahan ,
lain - lain baju juga dorang pakai , tpi baju ni awesome sangat ^^
harap2 dapat aku pakai time buat sembah tamu hari sukan ^^





taraaaa ? na ? kenal kamu sama budak sebelah ku ni ?
ini lah dia penyanyi KAMI LAH BINTANG ^^
mustahil kamu nda pernah nampak dia dalam TV menyanyi kan ?
suara dia macam suara mit uncle hussin , awesome ^^
omeykan kami dua ? HAHA ^^ shsssssss !


HAHA :D so ? tu sak gmbar yang dapat aku kasih tengok sama kamu semua . enjoy juga ba kan kamu ? ehehe ^^ . oh ya ! ada ba kan tadi aku mau kasih tau sama kamu yang pasal perkara lucu tu ? HAHA :D nda juga ba lucu telampau . begini , time kami dari belakang pentas jumpa lala & sabrina my kesayangan tu , tetiba ? acara mau mula suda ? so ? aku , fazlyna && raffy berlari dari luar dewan , laju lah ni kan kami berlari , paling depan raffy , lepas tu aku , baru fazlyna yg menyusul . kan ? jadi ? aku ni pun nda mau ketinggalan mau tengok dorang menari , pecut la aku ni 100 meter , sekali tengok ? TEBABUM ! na kau ? jatuh ba . HAHA :D kasut ku ba tu licin , lepas tu ada tngga turun , nasib 2 anak tangga sak , kalau 10 ? konpom hospital jawabnya , terus org menengok aku , sakit hati ku di tengok - tengok , apa lagi , terus ba aku cakap " kenapa kamu ? " HAHA :D so what ? padahal aku malu ba tu . HAHA ^^ tapi heran aku , kaki ku tangan ku && pinggang ku luka & lebam tapi baju ku && seluar ku ndada yang koyak . syukur la , kalau nda ? LIKE A KUMPITS aku malam tu . eyeeewwww ! ehehe ^^


jadi ? tu la kenangan manis ku malam tu , sekali masuk dewan ? belum lagi dorang mula , sebab datonya belum datang . rasa menyesalkan belari ? pastu jatuh lagi macam nangka buruk . HAHA ^^ . btw , im happy ^^ sayang kamu semua , rindu mau menari && latihan tiap - tiap malam ;'( so saddddddd , cepatnya masa berlalu . em ;'( NVM . aku pun dah nak habis bercerita ni . so ? papai olllllllll ! jaga kesihatan jangan kuat mara nanti tua && tak comel tu muka macam aku . HAHA :D mohon lempang saya sekarang ^^ em .





Hi ? omeykan saya ? bahaha ^^ perasan bebenoooo .
im ᄊ尺丂 ズԾ刀 ^^



αѕѕαlαмυαlαιĸυм , нαve α ɴιce dαy тodαy  ^^




ᄊムノノズԾ刀Ǥ ^^