follow me


MAIIKONG STORY
 photo 644625_283989681735457_426265771_n_zps440dacfb.jpg


♥ syafiq hamzah.




100% Copyright by MAIIKONG
Powered by Blogger.
my holiday ^^

ASSALAMUALAIKUM ^^

whew ! rindu sangat nak update blog . hari ni aku free sikit , kat luar sana masih hujan , sejuk , orang yang belum mandi macam aku ni lagi rasa macam dah mandi dah , HAHA :D please gelak kan aku . dah besar dah , mandi pun belum lagi . ehehehe . eh ? apasal aku tetiba muncul ni ? ah-eleh , mesti korang rindu kat aku ni kan ? kankan ? HAHA :D please lempang aku guna siku . hikhik ^^ . rinduuuuuuu lah nak update blog , bosan dah asyik baca blog orang , aku nak aku baca blog aku sendiri . emmmmmmmmmm . hey ? how about your holiday ? rasa macam tak cukup je cuti kan ? kankan ? rasa nak cuti lagi lah wei ! esok dah start skolah . alamak ? em -- aku SPM lah wei tahun ni . eh ? takut gilaaaaa . huh !


hari tu aku pulang sandakan , tak silap aku last week hari isnin . HAHA :D first cuti aku , aku dah jalan pegi sandakan . itu pun sebab nak melawat pak we aku yang sakit tu . biasa la tu kalau kes - kes rindu . meowww ! please out , aku dah mula nak mengarut . HAHA :D fine ! lagi pun nak jalan - jalan kat sana , rinduuuuu dengan sandakan . biar pun sebenarnya aku sakit hati sebab tak dapat ikut PRA JAMBORI yang di anjurkan seluruh sabah bagi persatuan pengakap , emmmm . apasal sekolah aku kat sini bengap sangat kalau pengakap ? whew ! bosan lah wei ! aku dok usaha , ada yang mintapuji , siapa lagi yang trep okey kat sekolah aku la tu , siap mengata - ngata aku , aku saboooo je sebab dia member . erg ? kalau aku tulis cerita dia boleh dah buat cerita dongeng , laku tu kalau jual untuk kanak - kanak baca . em ^^




gambooo kita orang . HAHA ;D tak tahu napa dia macam tu . teruknyeeee ^^



ok , finish ! hehe . aku pun dok malas nak bagi masuk gamabr kita orang banyak - banyak , nanti ada yang don mengata sana sini . whew ! tak suka lew ! seriously ! hehe . em . so ? lepas jew dari sandakan aku terus pulang pegi home sweet home aku kat kk yang tercinta ni . pulang - pulang jew ruma tak da orang , yang ada pun adik aku yang kuat mengasi baran aku . hehe . so ? kami berdua jew lah kat ruma . memang boring . sangat - sangat ok ? but ? keesokan harinya , aku jenjalan ngan nani . my kesayangan . syok lew , kami pergi beli baju && makan && jalan - jalan lah sama - sama adik manis saya sofie yana . korang berdua lah harapan nusa dan bangsa . i love both of you <3 


lepas tu perjalanan kami bersambung pada keesokan harinya . dah namanya kaki jalan , nak buat macam mana ? tahan jew lah , hehe . tapi mmng kita orang suka jenjalan . HAHA :D ok , kami beramai - ramai berjalan - jalan kat kk tu , kami pegi tengok wayang , macam - macam , sampai pulang mau dekat jam 7 , aku  sampai rumah dekat pukul 8 . eh ? gila ke apa dah aku ni . jalan sampai tak ingat nak balik rumah . emmmmmmmm . 




ah ? ini lah geng - geng aku bejalan . HAHA ^^



mereka berdua ni lah penemanku . whew ! haha ^^


omeykan saye ? HAHA :D tolong sepak aku guna tangan . biar tak perasan ^^



ini kita orang , time tengok movie " SNOW WHITE " sempat lagi snap ^^


lepas jew tengok wayang , semua pegi toilet kita orang pula begambar .
campin tak kita betiga . HAHAHA ^^ 



dah nak pukul 6 lebih masih snap lagi . whew !


HAHA :D btw , macam tu jew lah ceritanya . lepas tu aku dah ada masalah , bla bla bla , sampai sekarang masih dok terperap kat rumah mengalah kan ayam . so ? apa yang aku buat seminggu kat rumah ? apa lagi ? aku dok bergambar , dok buat tutorial . em -- so bored . so ? besok dah nak sekolah , pasti seru ni kan kat sekolah ? whew ! macam - macam story nak kongsi dengan nani . meow ! but im not gosiping person ok ? hikhik ^^





so ? how about you ? 
last but not least , have a nice day today .
assalamualaikum w.b.t ^^



MAIIKONG ^^