follow me


MAIIKONG STORY
 photo 644625_283989681735457_426265771_n_zps440dacfb.jpg


♥ syafiq hamzah.




100% Copyright by MAIIKONG
Powered by Blogger.
blablabla -.-

ASSALAMUALAIKUM -.-


seperti biasa mesti ayat permulaan lama sudah nda update blogger . HAHA :D ayat standard lah katakan . so ? mahu cerita pasal apa ni ? hehe . alaaaa , SELAMAT HARI RAYA . HAHA :D awal bah . hmp -.- so ? amacam puasa ? everything ok ? ALHAMDULILLAH . hehe . puasa aku terbantut . HAHA :D lega rasanya trial habis sudah . horehh horehh ! hari ni aku boleh gelak lah , lepas cuti raya ada lagi trial -.- otak nda boleh stay - stay matang sudah . mesti bekerja keras . ndalama lagi SPM jon . mau kau gagal ? malu leh . hehe . its ok , kalau rezeki ndakan kemana kata orang . so ? selama 12 tahun kita belajar start dari tadika hingga lah form five ni , nah ? itu lah usaha kita . smpai situ lah tahap kita . HAHA :D yaka ? NVM ^^


and now tunggu mr kong aku text . dia ni kerja smpai nda ingat aku . hmp -.- sunyi hapeh wa leh . beli internet pun BBM sak boleh buka facebook buat hal . baccat aku , aku kasih deactived internetnya , nasib krdt ku nda di tolak . HAHA :D bagus betul maxis ni . btw , add lah aku di BBM kamu orang . ini BBpin wa , 28C4A68C . HAHA :D


btw , sempena mahu menyambut hari raya aidilfitri yang bakal menjelang ni , aku ada buat tutorial . hehehe . hope korang boleh lah try - try sikit . ok ? love you :*





ignore amenda yang tak baik dalam video tu . hehehe . hmp -.- ini video tuto aku yang ke-enam kot , nda silap leh . HAHA :D lama sudah nda buat tuto , so ? bekarat lidah mau bckp . akhirnya ambil kputusan just senyapkan diri . daripada korang dengar sabahan language change to smenanjung language . kelakar gileh sot -.- HEHE . nda pcaya see my other tutorial . hmp -.-


hari ahad raya dah . baju raya korang dah beli ? dah jahit ? hehe . bestnya siapa yang dapat beraya dengan orang tersayang tu . hmp -.- SANDAKAN ? jangan sampai aku kumpunan mau jumpa si kong . HAHA :D btw , nanti raya gerakan sama lesbo - lesbo aku di kk . oyeahhhh ^^ nda sabar gila . best tu mesti . HAHA :D lesbo TERBAIK YUSNANIE AHMAD . aku ada , kau ada ? ambil kawan orang . eee ! TAK MALU ! wei , malu leh sikit . MUKA TEMBOK . buwekkkkk :p whoops ! HAHA :D kita kan memang musuh sejak azali . kalau dulu saling sayang menyayangi kini saling benci membencihi . HAHA ;D kau dok ngata aku sama kawan lama aku si capital A , lepas tu kau try - try rapat dengan kawan aku di sini lah ? SORRY ! hahaha . ketandusan mencari kawan . its yours ! HAHA :D ish -.- tak mengapalah . saya maaf kan kesalahan awak yee cik akak ? HAHA :D


so ? for the last text . SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN . muahh ! love you :* assalamualaikum ^^




MAIIKONG -.-