follow me


MAIIKONG STORY
 photo 644625_283989681735457_426265771_n_zps440dacfb.jpg


♥ syafiq hamzah.




100% Copyright by MAIIKONG
Powered by Blogger.
untittle

 
ASSALAMUALAIKUM -.-
 
 
Tak sambut salam Marsidah Majid dosa tauuu . HAHA :D im kidding . pertama - pertama sekali saya nak mengucapkan berbanyak - banyak terima kaseh kepada kengkawan - kengkawan saya yang still nak berkawan dengan saya . cehhh ! lagak wa tu . hehe . kepada ibu saya yang telah bersusah payah membesarkan saya , melayan karenah saya yang ntah apa ni . HAHA :D malu -.- but its me as you know . kepada orang yang saya sayang and sometimes support me also SYAFIQ HAMZAH , my fiture husband . ececeh ! lagak wa lagi tu babe . kidding -.- emmmm . lastly kepada yang always support me lah . HEHE ^^ thankyou sesangat kalau sudi baca blog aku yang tak de pape ni && thanks sudi watching my tutorial on youtube . thanks supporter . love you all . muah :* sorry for the wrong doing aku kat korang k ? hehe . kan masih raya lagi . cehhh !
 
 
 
 
gambar hari raya pertama ^^
blue for first eid mubarak <3
 
 
sooooo ? macam mana nak buat hijab yang macam aku guna tu . senang jeh ! just guna tudung bawal . hope korang enjoy tengok tuto aku ni , emmmm . sleng semenanjung . HAHAHAHAHA :D
 
 
 
 
 
blablabla . hari pun semakin hampir dengan SPM ! scary tak ? scary kan ? kankan ? hehe , 2 minggu dah aku cuti . hehe . first week cuti raya , tu biasa semua orang cuti . second week pula , orang sekolah aku cuti , cuti apa ? menari utk hari kemerdekaan , buat show . HAHA :D orang belajar aku pegi buat show sana sini , sampai ke kota belud aku . kan najib datang buat rumah terbuka . ececeh ! so now , tak de rehat - rehat lagi . cuti dah habis , so ? mesti pegi sekolah . ok ? namun alaun belum di bagi . sabar saja lah dulu . huh -.-
 
 
so ? pai sini je la dulu k ? penat tak habis lagi ni . mesti banyak kan rehat , badan masih sakit lagi , nasib dah sembuh dari demam . amin -.- HEHE :D so ? good luck for all SPM candidate . DO BETTER FOR YOUR BIG EXAMINATION OK ? this is about your life .
 
 
assalamualaikum && bye .
 
 
MAIIKONG -.-