follow me


MAIIKONG STORY
 photo 644625_283989681735457_426265771_n_zps440dacfb.jpg


♥ syafiq hamzah.




100% Copyright by MAIIKONG
Powered by Blogger.
DECEMBER

αѕѕαlαмυαlαιĸυм -.-

december , HAHA :D tiada kena mengena . tak tahu nak tulis apa . hantam sajalah yang penting dapat menghilangkan stress && dapat menghilangkan boring . yeahh ! BORING ! sangat - sangat . HAHA :D awal - awal bulan sudah ada masalah . biasalah tu masalah dengan kawan sendiri . dari start berkenal sampai sekarang benda yang sama juga yang sering berlaku . itu bermakna tiada jodoh la ba tu . HAHA :D betul tak ? tapi aku bersyukur sangat2 sebab Allah masih bagi peluang yang kedua untuk aku berkawan dengan seorang kawan yang betul2 aku boleh percaya . ehem , who ? adalaaa ;*

bulan ni bulan yang sangat memenatkan , krismas kan ? semestinya banyak customer . em , its ok lah , cari rezeki kan , syukurlah . dapat juga cari pengalaman . kankan ? nda boleh juga terlampau manja dengan kehidupan yang senang , well . tak mahu menyusahkan ibu , balik2 minta duit mau beli itu ini , so ? bila dapat cari duit sendiri && belikan something untuk ibu , bangga juga aku sikit . HAHA :D nvm lah , bukan duit yang aku cari tapi pengalaman : ) time 1st aku kerja macam aku mahu berenti sak , tapi ? peluang ni hanya sekali so ndalah aku mau lepaskan . hehe :D


rindu dengan mereka ;*


ntah bila lagi kita semua boleh jumpa kan ? mybe time ambil result spm lepas tu semua dengan kehidupan masing - masing , tak macam dulu lagi sentiasa bersama : ) its ok lah , kehidupan harus di teruskan walau macam mana sekali pun , kan ? setiap  pertemuaan pasti ada perpisahan . hehe . yang pasti kita jangan lupa antara satu sama yang lain . hehe . dengan izin Allah insyaAllah kita semua dapat berjumpa lagi . love you all ;* will miss you . ALWAYS : ) 


tak sabar lah khamis ni , hangout with anice . haritu hangout with lyena & nana sayanggg . HEHE : ) best sangat . thx sayang . emmuah ;* sayang kamu dua . mahu tengok gambar ? jap ah ? upload dulu . HAHA :D 

TARAAAAAAAAAA :D



with nana sayang ;*



with lyena sayang ;*



time kat JP : )



wwwrrrrrrr :D



omey tak kami ? well , i know . HAHA :D 


yang ini extra picture . HAHA :D 




nyummmmy , macam mau lagi : )


banyak lagi , ada beratus2 gambar , tapi tak larat nak bagi masuk semua . kalau nak tengok click jerr link ni k ? hehe . http://www.facebook.com/media/set/?set=a.219786868155739.56927.100003732817524&type=3 :D

soooo ? tak sabar minggu depan , terlalu banyak benda misteri . HAHA :D ok lah , sampai sini saja . assalamualaikum & good night . muah ;*



MAIIKONG -.-